Lidmaatschap Het lidmaatschap staat open voor een ieder met belangstelling voor kalligrafie en mooi handgeschreven lettervormen. U kunt zich als nieuw lid aanmelden via e-mailadres: ledenadmin@verenigingmercator.nl. Via het secretariaat ontvangt u dan een inschrijfformulier, dat u volledig ingevuld dient te retourneren aan ledenadmin@verenigingmercator.nl. Dit kunt u doen door het ingevulde formulier in te scannen en via bovengenoemd e-mailadres te versturen. Ook kunt u het ingevulde formulier via de post opsturen naar de secretaris, José Voermans (zie overzicht bestuur).   Uw lidmaatschap voor het lopende jaar wordt pas definitief na storting van € 30,00 op het IBAN-nummer NL04 INGB 0003 7748 97 t.n.v. penningmeester Mercator Gounodlaan 43 5251 EW Vlijmen tel.: 073-5113939 mobiel: 06-30957514 Voor buitenlandse leden is het BIC-nummer INGBNL2A Indien u via het internet betaalt wilt u dan svp uw naam en adres doorgeven aan de penningmeester: penningmeester@verenigingmercator.nl U kunt zich ook aanmelden als lid door een briefje te schrijven aan het secretariaat of een mailtje te sturen naar secretariaat@verenigingmercator.nl Wat krijgt u daarvoor terug? · Het lidmaatschap van een bloeiende kalligrafische vereniging · Vier maal per jaar het, met de hand geschreven, verenigingsblad "De Ganzeveer" · Het bezoeken van 10 werkdagen per jaar (op zaterdag), kosten: € 15,00 per werkdag voor leden en € 30,00 voor niet-leden. De opzegtermijn bedraagt drie maanden vóór het verstrijken van het kalenderjaar. Als u lid word ná 1 november dan is het lidmaatschap tot het einde van het kalenderjaar gratis en ontvangt u ook "De Ganzeveer" van het laatste kwartaal.