Lidmaatschap Het lidmaatschap staat open voor een ieder met belangstelling voor kalligrafie en mooi handgeschreven lettervormen. U kunt lid worden door storting van € 30,- (per kalenderjaar) op het IBAN-nummer NL04INGB0003774897 tnv penningmeester Mercator, Gounodlaan 43 5251 EW Vlijmen 073-5113939 06-30957514 Voor buitenlandse leden is het BIC-nummer INGBNL2A Indien u via het internet betaalt wilt u dan svp uw naam en adres doorgeven aan de penningmeester: penningmeester@verenigingmercator.nl U kunt zich ook aanmelden als lid door een briefje te schrijven aan het secretariaat of een mailtje te sturen naar secretariaat@verenigingmercator.nl Vermeld in beide gevallen:  Uw naam en voorletters Adres Postcode en Woonplaats Uw geboortedatum Man/vrouw Wat krijgt u daarvoor terug? · Het lidmaatschap van een bloeiende kalligrafische vereniging · Vier maal per jaar het, met de hand geschreven, verenigingsblad "De Ganzeveer" · Het bezoeken van 10 werkdagen per jaar (op zaterdag), kosten: € 15,00 per werkdag voor leden en € 30,00 voor niet-leden. De opzegtermijn bedraagt drie maanden vóór het verstrijken van het kalenderjaar. Als u lid word ná 1 november dan is het lidmaatschap tot het einde van het kalenderjaar gratis en ontvangt u ook de "Ganzeveer" van het laatste kwartaal.