In november zal de werkdag met Anne Bossenbroek ´Papier/vouwtechnieken’ niet doorgaan, wel zal Thomas Laudy die dag de les “gevarieerd’ verzorgen tot 14.00 uur. Aansluitend vindt zoals gebruikelijk de jaarafsluiting plaats onder het genot van een hapje, drankje, muziek en meer. Wij nodigen u dan ook van harte uit om aan deze dag deel te nemen om dit ingrijpende jaar gezamenlijk af te sluiten. Natuurlijk zal dit geschieden volgens de regels van het RIVM en vragen wij u dan ook om een mondkapje te dragen tijdens het rondlopen. Neemt u alstublieft ook een zelfgemaakte kerstkaart mee; deze wordt tentoongesteld en na afloop van deze dag neemt u een andere mee naar huis.

In januari, februari en maart 2021 zullen er GEEN WERKDAGEN plaatsvinden. Op 24 april 2021 zal de jaarvergadering worden gehouden en wij vragen u om hierbij aanwezig te zijn. Vanwege het sterk teruglopende aantal deelnemers op onze werkdagen hebben wij uw hulp nodig in het meedenken ‘hoe nu verder’. In de komende Ganzenveer die u in januari toegezonden krijgt, zullen wij dit nader toelichten.